Przedsiębiorczy Poniedziałek

Bydgoskiego Klubu ASBiRO



„Jak pisać, żeby kupowali?” - 31.08.2015.


blog

Prelegentem podczas spotkania był:

  1. Darek Puzyrkiewicz podczas spotkania rozwinie 3 główne zagadnienia:

1. Myślisz o pisaniu? Pomyśl o zmianie paradygmatu w komunikacji z klientem.

2. Jak idealnie dopasować wiadomość do klienta - cykle sprzedaży

3. Uniwersalny szablon tekstu sprzedażowego.

Zajawka przed spotkaniem:

Copywriting to responsywna komunikacja. Na tym poziomie nie ma B2B, B2C, tylko H2H - Human to human, bo zarówno sprzedający, jak i kupujący są ludźmi, więc na tym poziomie powinna przebiegać sprzedaż.
To oznacza, że w centrum tekstów ostatecznie nie stoi produkt, tylko klient... z produktem lub bez. Zadaniem tekstu nie jest perswazja, przekonywania, namawianie, tylko pokazanie luki w życiu i doświadczeniu klienta a następnie naszego sposobu na zapełnienie jej naszą usługą lub produktem.

Newsletter Zapisz się by otrzymać powiadomienia o spotkaniach!